SON DAKİKA

Oran, "Ezici çoğunlukla seçimi kazanacağım"
Tarih: 14-09-2023 10:37:28 Güncelleme: 14-09-2023 10:37:28 + -

Çeşme Belediye Başkanı Ekrem Oran, "Ben Çeşme'nin iyiliği, geleceği için, çocuklarımızın ileride 'Ekrem Oran şunu yapmıştı' diyebilmesi için gereğini yaptım, yapmaya devam edeceğim. 2024 yılında da Çeşme'de CHP adayı olarak ezici bir çoğunluk ile seçimi kazanacağım” dedi.

facebook-paylas
Tarih: 14-09-2023 10:37

Oran,

Ilıca Otel'de gerçekleştirilen Çeşme Festivali basın lansmanında, basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Başkan Oran, CHP Sözcüsü ve Tekirdağ Milletvekili Faik Öztrak'ın CHP Çeşme kongresinde yaptığı konuşma sırasında söylediği "Konya'yı da alacağız" sözüne karşılık AK Parti Gençlik Kolları Genel Başkanı ve İzmir Milletvekili Eyüp Kadir İnan'ın, ‘Çeşme’yi kaybetmesinler de’ yanıtını verdiğinin hatırlatılması üzerine, “Ben Çeşme'nin seçilmiş belediye başkanıyım. 2024 yılında da Çeşme CHP'li belediye başkanı tarafından yönetilecek o da inşallah ben olacağım. Çeşme'de 2019 yılında seçimi aldıktan sonra belediyeye girerken tek bir şey söyledim; 'Ben yakamdaki CHP rozetini çıkardım. Çeşme partisi rozetini taktım.  Bundan sonra sen ben yok biz varız. Çeşme bizim sevdamız' dedim. Sonrasında hiçbir partiliye hiçbir kimseye 'sen o sun' 'ben buyum' diye ayırmadan hizmet edeceğimizi söyledim. Bugün itibari ile bir tek kişi diyemez ki 'ben Ekrem Oran’a oy atmadım diye şunu yaptı'. Ben Çeşme'nin iyiliği, geleceği için, çocuklarımızın ileride 'Ekrem Oran şunu yapmıştı' diyebilmesi için gereğini yaptım, yapmaya devam edeceğim. 2024 yılında da Çeşme'de CHP adayı olarak ezici bir çoğunluk ile seçimi kazanacağım” diye konuştu.

"Çeşme Belediyesi olarak Çeşmelilerin rüyasını gerçekleştiriyor olmanın onurunu yaşıyoruz"

Çeşme Meydan Düzenleme Projesi’ne ilişkin gelen soruya da yanıt veren Başkan Oran, şunları söyledi; “Kale önündeki alanlarımızla ilgili benim 'çakma çevreciler' dediğim birinin önderliğinde Çeşme Belediyesi ile ilgili ciddi bir karalama kampanyası yürütüldü. Ama bu proje bittiğinde bu karalama kampanyalarının ne olduğunu, 'kaleyi kapatıyor' söyleminin doğru olmadığı ortaya çıktı. Aslında biz kalenin daha önce nasıl kapatıldığını gösterdik. Biz 2 bin metrekare kapalı alanı yıktık. Çeşme halkının uygun fiyata çay, kahve içebildiği 1 metrekarelik büfeler yaptık. Güneşlenme terası ise şehir içinde bir plaj oldu. Biz Çeşme Belediyesi olarak Çeşmelilerin rüyasını gerçekleştiriyor olmanın onurunu yaşıyoruz. Termal turizm deniliyor. Biz bunun için adım attık. Gelecek yaz Çeşme’de günübirlik Ilıca turizmi yapılabilecek.”

"Çeşme Belediyesi Çeşme’deki bütün kıyıları işletmeye taliptir ve yetkindir, referansımız da Ilıca Plajı'dır"

Çeşme'deki plajlara talip olduklarını da belirten Oran, "Sadece Gücücek değil 5 tane plajın daha Çeşme Belediyesi’ne kiralanması ile ilgili 2019 yılında bakanlığa dilekçemiz var. Maalesef bununla ilgili olumlu görüş gelmedi. Ama Çeşme Belediyesi’nin referansı Ilıca Plajıdır. Mavi bayraklı Ilıca Plajı, halka açıktır ve vatandaşın memnuniyeti ile işletiliyor. Plajları, deniz kenarlarını halka açmak isteyen hükümetimiz Çeşme Belediyesi’ni kullanabilir.  Çeşme Belediyesi Çeşme’deki bütün kıyıları işletmeye taliptir ve yetkindir. Bunun için referansımız da Ilıca Plajıdır" diye belirtti.

"Festival tarihi, bilerek belirlenmiş bir tarih"

Festival tarihinin sezon sonuna denk gelmesini özel olarak belirlediklerini dile getiren Oran, "Temmuz ve ağustos aylarında Çeşme'de 750-800 bin kişi ile günleri geçiriyoruz. Bizim amacımız Çeşme'yi tanıtırken  sezon bittiğinde daha çok insanı getirmek, otellerimizi 4-5 gün boyunca doldurmak. Bu iş bilerek yapılmış bir süreç. Özellikle sezon sonu tarihinde olacak" diye konuştu.

"Çeşme hergün güzel ama Eylül’de bir başka güzel”

Festivale sanatçıların yanı sıra siyasilerden de katılım beklediklerini belirten Oran, “Siyasilerden de davetli olan misafirlerimiz olacaktır. Dönüşlerini bekliyoruz. Bu konuyla ilgili bize büyük katkıda bulunan ÇEŞTOB Başkanı ve Alaçatı turizm derneği ve Sayın Başkanına, aynı zamanda esnaf odamıza ve sayın başkanına çok teşekkür ediyorum. Onlar olmadan bu, gerçekleşemezdi. Biz sadece buradaki ciddi hareketliliği değil aynı zamanda Çeşme’nin Eylül ayında da ne kadar güzel olduğunu gösteriyoruz. Çeşme hergün güzel ama Eylül’de bir başka güzel” dedi.

Bu haber 726 defa okunmuştur.